Yasemin, Emma och Cissi

Heeeeello.
Kom hem för ett tag sedan, jag hade träning med Yasemin, gick väl helt okej. Sedan följde jag och Yasemin med min syster till den andra danslokalen och träffade lite folk där och sedan gick vi med Kibbe, Penda och Katta tillbaka till nyboda, Yasemin åkte hem då så jag tränade först själv (jag flippade sönder, sköööönt som fan! Har inte gjort det på ett tag.. haha) och sedan blev det läskigt att vara ensam där så jag smsade Emma och hon var på gården, så hon och Cissi kom till mig. :) Vi sjöng, snackade, tog det lugnt osv. Och vi gick ut, jag fick lite skrattattack ''Asså Frida, du måste söka hjälp. Asså jag är seriös'', Emmas blick när hon sa det där var helt allvarlig men jag skrattade och sådär helt normalt. ;) Vi tog det mest lugnt, snackade med Kibbe och sånt. Sedan mötte jag min syster i centrum, vi gick hem och jag har precis duschat. Och jag har stoooor panik, kan man säga stor? Iallafall, jag har panik och det känns som klaustrofobi eller vad det heter, att jag är i ett skitlitet utrymme, jag får PANIK!!!!!!!! :( Måste lugna ner mig, åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0