Yasemin :)

Hello! :)
Kom precis hem, glömde nycklar imorse så jag kunde inte komma in förut, jag gick till gården då och träffade Cynthia, pluggade lite och snackade med Katta och Cynthia. Har precis ätit mackor och håller på att ladda ner sista låten, när den är klar så måste jag tillbaka till gården, har träning med Yasemin! :) Vi ska träna till halv 8 och efter det ska jag till nästa dans, ska som vanligt se på, men men. Måste skynda mig nu, stackars Yasemin som väntar på mig. Hörs imorgon! Måste plugga och fixa en jävla massa saker inför Dance Award (förlåt, var tvungen att svära) så har ingen tid att skriva mer idag. Fullt upp kallas det!

Lillasyster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0