YEEEEEEEEEEEEY! :D

HEJ! :D
Wooooohoo, idag är det DANCE AWARD!!!
OM jag inte är taggad asså, haha. :D
Jag har varit vaken i typ 2 timmar -.- Typiskt att jag ska vakna när mobilen vibrerar av sms.
Jag är glad idag, eller jag är ganska glad, men jag kommer bli skiiiitglad när jag kommer till nyboda. :D

Jag kommer vara borta mellan 15-00:00 typ, fast jag tror att jag ska stanna kvar och hjälpa till att städa lite också efteråt.
Åååh, jag kommer köpa fett mycket mat, jag var utan mat igår i 6 långa timmar (Haha, Jimmy räknade! :D) + idag behöver jag energi men det hoppas jag att jag har också.
Plus mina ben kommer göra så in-i-helvete ont efter att jag har uppträtt, men men, livet är hårt ibland.
Måste ha med tigerbalsam och en salva så att det inte gör ont så att jag inte kan gå.. Men men, nu tycker jag att jag blev tråkig för jag..... jag vet inte! :D Hahahahahah :D Asså jag har roligt :o Hahahhah :D

Men nu ska jag duscha/bada, sedan måste jag äta och packa ALLA saker och inte glömma något. :D Men hejdå! :D Vi hörs imorgon typ, wooooooho, nu blev jag taggad igen!

Dance Awards börjar 12:00, då är det Workshops! Kl 15 och framåt är det Battles 2 on 2, live-uppträdanden (bl.a Danjah), Open Dancefloor, Grupptävlingar osv. Inträde; 100 kr!
See ya'll there! Missa inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0