Club Glamour/The Wave @ Fryshuset + lördag (idag, eller?)

Igår var jag, Dannis, Kolo, Adrian, Shamsa, Varissa, Patricia och Cynthia i frysen på C.G/T.W, där träffade vi också Pattis, Hanna B, Chama, Valida, Benan, Dunja, Nick och Tobi. Vi dansade (såklart, haha) och killarna där var en aning galna. Ibland gick det över gränsen och då gav jag armbågen. :) Träffade också Rodrigo där! :D (Inte Rodde här i Tyresö) Jag och Dannis åkte till Tyresö halv tolv typ, det hade hänt en sak så vi åkte tidigare än de andra. Iallafall, hon gick hem och jag mötte Moa och Felicia. Vi satt vid bussarna, hade jätteont i fötterna. :( Då kom Ibo, Shady och Sako och blablabla, orkar inte berätta mer.

Idag på kvällen gick jag ut med Dannis, vi träffade Sako. Hände inte så mycket, sen gick Sako så jag och Dannis gick runt lite. Sen gick vi till vallen, efter det åkte vi sparkcykel, haha. Helt flummiga. ;) Vi filmade så D kanske lägger ut det klippet. Men vi gick iallafall till hennes mormor senare och såg på tv, blablabla. Sen var vi ute och gick runt och gjorde inte så mycket. Kom iallafall nyss hem och jag är helt slut efter gårdagskvällen. Det var sjuuuuuuukt roligt! Nästa Club Glamour ska jag lätt på, det var riktigt kul även fast killar var helt på.

Nu ska jag fortsätta med vad jag håller på med, vilket är inget. Haha. Men vi hörs någon gång.

Just det, nu är det Mors dag. Så glöm inte att ta hand om era mammor extra mycket idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0