Daniella

Hello. :)
12:15 mötte jag Dannis, vi gick åt helvete, på riktigt. Har aldrig gått så långt! :O Vi gick typ till masten från min port, sen till nyfors, vi satt där och sen gick vi därifrån till ringen hem till Dannis och sen gick vi därifrån till hennes mormor. Omg! Haha, vi båda var helt trötta och typ helt döda sista biten. ;) Iallafall, när vi kom till hennes mormor, som var jättesnäll(!!), så såg vi på Kniven i hjärtat, sen skulle jag äta så jag gick hem och åt sen möttes vi igen och gick hem till hennes mormor och såg de 2 sista timmarna av filmen. Sjukt bra och sorglig som fan. Sen gick jag hem och nu orkar jag inte skriva mer, har varit sjuk sedan i tisdags och jag orkar inte gå runt och hosta som en idiot längre.. Ska gå och lägga mig nu faktiskt, tidigt för en gångs skull.

Imorgon är det skola igen, efter ska jag gå en promenad med Gabbi sen har jag träning sen ska jag plugga. Vi får se när jag uppdaterar igen. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0