De senaste dagarna ;)

HEEEEEY! Haha, asså mitt internet fungerar inte!!!! Så jag kan inte skriva, men nu lånar jag Emmas dator så jag ska bara skriva lite om de senaste dagarna.

Onsdag; Åkte till Gotland
Torsdag; Träffade Carro, åt, gick runt, satt på en sten vid vattnet när svallvågor från båten kom och vi blev nästan offer, haha. Gick till Carro, umgicks med hennes småsyskon. :) På kvällen hände inte så mycket, tog det lugnt och så.
Fredag; Åkte till mina kusiner på pappas sida, åkte sedan runt lite med pappa och sen vid 5-tiden kom fammo och faffa och åt middag med oss. Årets första grillning! ;) Efter det lekte jag med hundarna innan jag somnade.
Lördag; Vaknade 04:50 (det var inte meningen att jag skulle vakna då) och kunde inte somna om så jag tittade på OTH (som för övrigt var min drog på nätterna, hehe) tills det var dags att packa det sista och åka mot båten. Där träffade jag min syster och efter en liten stund kom Carro och Klara. Resan var helt okej, såg på Pearl Harbor, skitbra men sorglig. :/ När vi var framme så kom mamma och min låtsaspappa och hämtade oss, direkt när vi var i tyresö så gick vi och köpte glass, gick runt lite, sen åkte vi in till stan. Kollade i affärer, åt, gick runt. Asså människan köpte fett mycket, blev arg på mig själv för att jag har slösat upp alla mina pengar. :( När vi åt på donken så gick det ett killgäng förbi, 4 av killarna var BASKETSPELARE och en av dom var mörkhyad och de 3 andra var mulatter, asså jag DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG! OMG! Jag glömmer inte, herregud!!! Åååååååh! Killen som var mörkhyad hade linne och basketshorts på sig som gick lite längre än knäna, hans armmuskler, ooouff! Han var S E X I G. :O Aja, haha (a) Vi gick runt lite, köpte cupcakes från American Cookies, chokladmuffins med chokladfyllning i är mums! :) När vi åkte tillbaka till tyresö gick vi till vallen, sen blev vi lata och åkte buss till ringen. Gick hem, satt på balkongen och solade, sedan började vi fixa oss. Vi mötte Varissa, Adrian, Patricia och Shamsa i ringen, vi skulle egentligen grilla men ingen orkade, hehe. Så vi gick ner till nyboda och sen blev det tråkigt så jag och Carro gick och beställde pizza, köpte läsk och choklad, satt i centrum utanför ett café och åt, haha. Sen gick vi till ringen och var med Edessa, Dannis, Olly, Elisabeth, Greta och Rawan. Raffa kom en stund senare. Vi grillade maschmellows och Edessa var riktigt flummig, haha. Sen gick jag och Edessa iväg lite och pratade, sen frös jag typ ihjäl och det började bli lite tråkigt så jag och Carro gick mot nyboda. Men en ledare trodde att vi hade druckit så vi drog därifrån, vi gick till busshållsplatsen vid centrum och satt där och lyssnade på musik. Lite efter klockan 23 gick vi tillbaka till Edessa och dom. Vi följde Dannis sen gick alla vi andra hem. Carro var helt död så hon somnade typ på en gång så jag var mobbad. -.-
Söndag (idag); Vaknade, åt, åkte till haninge med Carro + mina systrar. Sen gick vi till centrum, hon handlade lite och sen mötte vi Edessa och Dannis som var med tvillingarna, Ibo och Lollo. Men sen gick jag, E, D och C mot ringen och då träffade vi Jonas, sen skulle Edessa handla så vi följde med, sen gick jag och C hem och åt, sen ut igen, vi gick till ringen och träffade Edessa, Dannis och Jonas. Sen efter en stund var vi tvungna att gå eftersom Carro skulle åka tillbaka till ön. Så vi åkte till nynäs, i bilen åt jag ben and jerry's, hahaah :D Vi sjöng och jag vet inte vad. ;) Sen åkte jag och mamma tillbaka och jag har inte gjort något speciellt efter det.

Asså det var sjukt varmt igår! Typ varmaste dagen på året hittills. :O Folk i stan gick med shorts och linne, det var verkligen sommarvärme. Jag och Carro typ dog av värmeslag när vi hade tights och linne + tunn tröja över. -.- Haha.

Annie och Emma ville att jag skulle kolla på Paranormal Activity med dom så jag ska väl göra det, ska bara prata lite med Gääbbby på msn. :D Har saknat henne! <3

Vi hörs när vi hörs. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0