Gårdagen + dagens händelser

Igår var det skola, på hk bakade vi så att det blev en hel kakbuffé, jag åt så himla mycket, usch. Efter skolan iallafall så gick jag, Marre, Andy och Gabbi till vallen, eller först jag och G och handlade chips och läsk, asså åh. Aja, vi var på vallen och snackade lite, sen när Marre och Andy åkte någonstans gick jag och Gabbi och snackade. Efter ett tag gick vi hem till henne, lyssnade på musik och sånt. Sen på kvällen gick vi till nyboda, där målade vi på marken med kritor och jag fotade med en systemkamera. Haha, det var gårdagens händelse. ;)

Idag var det skola, jag tror att jag fick ogiltig frånvaro från idrotten, men whatever. Orkar inte tänka på det just nu. Pratade med Helen på lunchrasten, gick runt med Angela och dom andra också. Hade syslöjd fast jag fick sluta efter 15 min för att någon jävel har tagit mina saker så nu kan hon inte bedöma. TACK SÅ MYCKET! Jag gick iallafall till Marre när jag hade slutat, var på hennes lektion. Efter satt jag, Nadja, Gabbi och Marre i solen medan vi väntade på Helen och Angela. Sen gick G. Efter det gick jag. Sen kom jag tillbaka och då gick jag med Nadja en bit hem.

Jag har väldigt bråttom kom jag på nu.
Händelser för kvällen/eftermiddagen;
- Fixa mig inför uppvisning
- Uppträder kl 18:00
- Byta om snabbtttttt(!!)
- The wave

Hmm... Vad ska jag ha på mig på the wave? Hatar att bestämma sånt. Det är kallt ute men det kommer säkert vara asmycket folk i fryshuset så det lär bli varmt där. Men åh, aja okej. Ska ta det lugnt en stund till innan jag börjar fixa mig. Vi hörsssssssss imorgon eller någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0