Gårdagen + ''Operation Dagsverke''

Igår gick jag ut och träffade Cassie, har saknat att umgås med min lussebulle (haha, ingen fattar), vi köpte kakor och satt och skrattade mest åt en kille som höll på att halka när han såg oss. Sen gick vi båda hem, skulle följa med mamma och handla men orkade inte så när vi var halvvägs på väg till någon affär långt bort så går jag hem istället, psykat. Då gick jag en promenad och lyssnade på musik, pratade med Marre i telefon och sen träffade jag Ibo snabbt, efter det gick jag hem och pratade med Gabbi och sen gick jag ut med Dannisssssss. :) Vi gick en promenad och sen var vi med Lollo, Cissi och Sammy en stund, efter ett tag gick dom 3 så jag och Dannis gick till nyboda, jag snackade med Gabbi, sen gick jag och Dannis, vi hade vattenkrig utanför ica, haha. Blabla, sen gick vi båda hem och då såg jag och mina systrar början på Paranormal Activity eftersom jag är lite efter och inte har sett den. Orkade inte se mer efter ett tag för då skulle jag inte kunna somna. -.- Housade (house för alla efterblivna -.-) en timme typ, var riktigt länge sen så det var kul och skönt.

Idag är det Operation Dagsverke, så jag stannade hemma. Har inte gjort något typ, men orkar inte. Försöker få tag i Cassie och Marre så att dom kan följa med till forellen och lämna pengar, men ingen svarar. -.-''
Jag och min syster ska till haninge nu och handla avslutningskläder till mig eftersom vi inte orkar åka till stan. Haha (a)

Ikväll ska jag träffa min twinsis. C ya'll lateeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din ''twinsis''?

2010-05-26 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0