IN YOUR FACE!!!

Hejhej. :)
Har inte så mycket tid att uppdatera här längre, har bestämt mig för att sköta mig i både skolan och på träningarna = har inte så mycket tid för datorn.
Idag var det iallafall skola, umgicks med Marre, Angela och Helen hela dagen, skönt! Har saknat det riktigt riktigt mycket, jag kände mig som mig själv igen, finally. :) På lunchrasten gick vi till ett ställe och hade det roligt där, först var jag och Angela helt flummiga och sen låg jag och Marre i gräset i solen och lyssnade på musik medan H och A var lite längre bort. Efter skolan så gick jag på extra matte (ja, ni behöver inte fråga..!) och när den var slut pratade jag med min mentor en stund, knas, iallafall och sen gick jag och Helen hem tillsammans. :)

Jag har bestämt mig, den här gången tänker jag inte ge upp. Jag vet att jag kan, jag tänker klara av det här helt själv, jag uppskattar att Marre, Angela och Helen stöttar mig, tack så mycket.

Sedan jag kom hem har jag pluggat, har gått igenom kemin eftersom jag har omprov i det imorgon, kan faktiskt det mesta, bara jag är koncentrerad så lär jag mig, bra Frida! :D Och så har jag pluggat klart matten, kan ni förstå att jag har jobbat/räknat 2½ kapitel från igår till idag?? Jag är stolt över mig själv. =) Har också pluggat so lite, förberett inför inlämningen. Ska plugga mer efter maten, är hungrig! Jag och min syster kanske ska sola senare ikväll. Har bestämt att vara hemma varje kväll fram till helgen, ska plugga och ta igen allt. Vi hörs!

Btw, min nya drog är Bubble Shooter! Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0