Jag är inte ens värd tårarna på din kind

Värsta dagen i mitt liv, hittills... JIPPIEEEEEEEE :D Eller inte.
Nu är jag verkligen ensam, på riktigt.
You can run but you can't hide... Sant.
Efter regn kommer alltid solsken... Mestadels sant.

Nu vill jag bara att alla ska låta mig vara, jag klarar mig bättre själv än med fucking falska människor som inte kan hålla sin käft stängd. Om jag säger ''säg inte till någon, det stannar mellan oss'' varför ska då alla äckelungar fortsätta och snacka vidare? Asså äckliga planet.

Den som fortsätter gå vidare och berätta för andra, jag ber till Gud, hoppas den personen får karma och att den personen aldrig mer kan prata. Paybaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack is a bitch!

Världens värsta dag var det, ja. Anteckna gärna för det gör jag ständigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0