Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

                                                Ser ut som en kille men hahaha, jag skiter i. :)

Hey! Det var skitlänge sen jag skrev här, men mitt internet har inte fungerat på en vecka!! Så jag har varit grymt uttråkad, hehe. Men typ 2 ggr har jag lånat min systers dator och kollat facebook, har inte kunnat skriva något alltså.

Aja, vad hände i helgen? Var med Moa, om jag minns rätt. Vi såg på hennes lillebrors fotbollsmatch kl 11 på morgonen och sen åkte vi till nacka och såg när han spelade handboll. När vi kom tillbaka på kvällen så gick vi till nyboda, träffade Dannis där och jag och D hade roligt med en väska som låg på perrongen, höhö. ;)

Iallafall, igår så var jag + Moas familj (förutom Felicia) på matchen mellan Tyresö FF och Göteborg, jag och Moa stod på läktaren med alla huliganer, haha. Moa stod helt tyst medan jag sjöng och skrek med de andra, haha. Men tydligen hördes inte det när jag skrek, jag tycker det låter ashögt men icke.

Aja, idag var det school. Vi har lagvecka = vi har fått planera vårat egna schema för måndagen + tisdagen. Idag hade jag svenska som jag ville fördjupa mig i och på eftermiddagen målade vi växtpressar. Jag, Mano, Marre + 3 killar gick ner till vallen när vi hade slutat, låg i solen och lyssnade på musik, spelade lite fotboll, tog det lugnt. :) Klarblå himmel idag, asnice! När alla hade gått så var det bara jag och min bebbo kvar, vi gick till bollmora berg och satt i busshållsplatsen, kollade på alla bilars reg-bokstäver och asgarvade när det kom roliga ord, t.ex. ''tju'' ''wtf'' ''feo'' ''bra'' och sånt, haha. Sen satte vi på radion på högsta volym och stod och sjöng och dansade när alla bilar åkte förbi. Jag vågade inte sitta på bänken för det hade krypit en myra på min hand, usch!!!!!

Aja, skulle egentligen tränat med Yasemin idag, men det blir inte så. Tror jag? Gabbi hade skrivit i sin blogg att hon måste prata med mig så jag ska väl gå iväg och träffa henne senare. :)

Asså när jag sitter här i min systers säng och lyssnar på musik så får jag värsta jag vet inte vad-kicken. Haha! Asså Mano den ungen bombar sönder mig på msn, ska kolla vad hon bombar mig med, men vi hörs när mitt internet fungerar igen.

Btw, imorgon åker jag till Gotlaaaaaaaaaaand! Ska bli så jävla skönt att få komma bort ett tag. Och jag har kommit närmre min pappa nu på senaste tiden och ''öppnat'' mig för honom, det känns bra faktiskt. Kommer hem på lördag någon gång om jag inte ändrar mig i sista sekund och stannar kvar till söndag kväll eller måndag morgon. Vi får se hur det blir. Måste också packa ikväll, vad ska jag ha med mig? Hmm...

Jag är p r i c k i g, på riktigt. Så fult! Dumma dumma fräknar. Nej, nu har jag skrivit en bok känns det som men ha det så bra.

If you can dream it, you can be it. - Min syster, Emma.
Live your dreams, don't dream your life. - Min syster, Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0