Lista tagen från Varissa

Hej, kom precis hem. Gick till njupkärr förut, på vägen träffade jag Aline och hennes gulliga lillebror så vi gick dit tillsammans, träffade Moa, då ringde Gabbi och det var viktigt så jag gick och träffade henne. Vi snackade, gick promenad. Sen stod vi och pratade lite med Kevin och Viktor i centrum, haha, jag krigade men vann inte. :( Gabbi hoppade på mig så att mitt örhänge ramlade och gick sönder lite, haha knasbarn.

Innan jag ska börja packa så ska jag lägga upp en lista från Varissas blogg. -> http://alltomvarissa.blogg.se <-

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid någon med motsatta kön – Ja
Slagit ner nån – Nej
Ljugit för en bra vän – Hmm... Aa, tror det (?)
Svikit någon – Jag gillar inte att svika eller såra, men det har jag säkert någon gång, utan mening.

Vem:
Skrev du senast till på msn – Mano
Kramade du senast – Hmm, tror typ att det var Ibo.
Sov du hos senast – Gabbi, om jag minns rätt?
Vill du vara just nu - Mig själv, fast den bra delen, inte den dåliga
Ringde dig senast – Edessa

Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Choklad eller tuggummi
Gjorde du igår – Pluggade och var på fotbollsmatch
Ska du göra imorn – Skola (turnering), vara på vallen med Gabbi, träffa Dannis kanske, träning, sen Gotland! :)
Vill du göra just nu – Se på film med Cassies familj i Fatimas rum eller umgås med mina systrar.
Åt du senast – Mat, men ska äta glass nu, haha :D
Är närmast dig som är rosa – En jättemysig och varm filt som ligger bredvid mig

Kärlek:
Du har sårat nån så den började gråta – Ja, även fast jag hatar att såra någon
Nån har sårat dig så du började gråta – Den personen kanske inte vet om det men ja, det har hänt många gånger

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja, I'm sorry.
Du har gjort nått som du har lovat dig själv att inte göra – Ja
Du har smugit ut utan lov - Haha, sprungit ut rättare sagt (y)
Du har ljugit för dina föräldrar vart du är – Ja
Du har en hemlighet som ingen vet om – Tror inte det, eller jo! Det har jag faktiskt! :) Tack gud att det finns något som heter privatliv, haha.
Du har fuskat i ett spel – Men nähä? -.-
Du har struntat i ett prov – Nope, tror jag?

Dåliga Tider:
Du har skadat dig sjäv – Psykiskt eller fysiskt? Ja på båda
Du har druckit alkohol – Nej
Du har tagit medecier mot drepression – Nepp
Du har sovit en hel dag utan att behöva det – Nej :)
Du har vaknat gråtande – Ja, glömmer aldrig den där natten... Den mardrömmen. :/
Du har somnat gråtande – Ja, 1 gång

Döden:
Du hatar begravningar - Ja
Du har sett någon dö - På filmer, ja
Någon du har känt som nyligen har dött - Jo... :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0