Lördagskväll med folk

Hey! Kom precis hem nästan, eller aa.
Gick till nyfors förut med Edessa, vi sprang runt där och hade kul vid vattenfallet, det var mysigt att sitta där. Helt lugnt och det är bara havet som hörs. Sen gick vi tillbaka från alby ända till centrum och träffade Dannis, gick hem och åt, mötte Edessa, träffade Dannis, var i centrum med Hanna, Cissi, Sammy och Lollo, sen så gick jag, D och E till forellen och satt på någon container, asläskigt! Är jätte höjdrädd. :( Himlen var jättefin! Först blå/lila sen skiftade den i olika färger ända till orange, fint faktiskt. Vi gick till en lekplats sen, vi gick till donken och sen gick vi på upptäcksfärd och sen gick vi tillbaka till forellen och hämtade Dannis headset, haha. Sen följde vi Edessa och på vägen så träffade vi Shady och Ibo. Sen gick jag och Dannis runt lite, sen gick vi och mötte Sako, vi gick till sikvägen där Sammy, Lollo, Cissi och Hanna var. Sen gick jag hem.

Jag är stolt, fick vara en del av en riktigt lyckad lördagskväll, lyssna, Lollo sa att kvällen blev riktigt lyckad och då sa jag ''och jag fick vara en del av den'', haha. ;) Heeeeeeeeeido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0