Om jag ser dig...

Fuck den här dagen.
Hur kan man förstöra så mycket för en annan som man kallade för bror? Jag struntar i ifall alla vet vem jag pratar om, det är inte jag som ska skämmas.
Jag har 1 sak jag skäms över angående det här, men det behöver jag inte ta upp här.
Nu tänker jag inte berätta mer om vad den där falska personen har gjort.
Alla som vet, kul för er.
Nämn inteeeeeeeeeeee det när jag är i närheten, orkar inte lyssna. Det räcker med att alla ska tjata om det i 1 kväll.

Snart, riktigt snart, struntar jag i allt och alla som jag någonsin har tvekat på. Jag behöver prata med någon som jag aldrig har pratat med, för jag kommer snart överflöda av skuldkänslor.

Ikväll har jag varit med Edessa och Dannis, lite med Shady och Ibo också. Nu ska jag fortsätta flippa sönder... Eller försöka kontrollera mig själv. Har en uppsatsinlämning imorgon som jag precis har börjat på, jag känner så mycket press på mig själv för tillfället. Jag har sjukt mycket att göra i matte, växtpressen måste jag göra klart för den kommer jag få betyg på i höst, jag är inte godkänd i kemi & fysik, jag saknar dansen. Och jag känner press. Inte en härlig känsla. Det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0