Soleld :(

TJO! Asså nuförtiden är jag glad (-are än vanligt! (y)) och det är pga solen. :)
Idag iallafall så åkte jag och min syster till alby, var där i typ 2 timmar, vi orkade inte vara kvar längre. Sen åkte vi hem, sen gick jag och Moa till alby, solade och jag tog mitt första dopp, vi umgicks med hennes familj, mysigt faktiskt. :) Sen gick vi tillbaka, asså det är riktigt riktigt skönt att gå långt. ALLA, jag menar A L L A killar som körde förbi i bilar tittade på oss, jag skojar inte. Till och med dom som åkte med sina flickvänner, haha in your faaaaaace! ;) Vi mötte Gabbi, gick till mig för att byta skor, sen gick vi ut. Efter en liten stund taggade M så jag och G gick till nyboda, pratade med 2 fritidsledare om naturliga (HAHA!!!!) saker, sen gick vi en promenad, lyssnade på musik. Sen gick vi båda hem eftersom att nyboda stängde 30 min tidigare än vanligt och båda frös.

Btw så har jag soleld på min rygg. :( + Det är vitaste randen efter min bikini-överdel, haha. Tecken på färg iallafall, och det gillar vi. ;)

Imorgon så ska jag och Moa + hennes familj till alby, bada och sola. :) På måndag är vi lediga så ska säkert dit då också, beror på vädret. Men jag säger bara, klaga inte på att det är varmt eller något för när det väl är vinter så klagar ni på att det är för kallt? Och att ni vill ha sommar? KLAGA INTE FÖR GUDS SKULL MÄNNISKOR! =)

I love U.T.K,
And I love my BFF! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0