Sommaren är här! =)

Heyhey!
Idag var det skola, som vanligt, hehe. På tisdagar har vi bara 3 lektioner så jag gillar att vara i skolan då, det är inte så ansträngande. ''Klarade'' mitt 3e omprov genom att smöra lite, hehe. Men vem orkar göra omprov hela tiden? Ingen. På IUP:en så blev jag på dåligt humör men blev på bra humör när jag och Cassie gick till donken och köpte glass, vi åt inte ens glassen, vi hade glasskrig. -.- Det började med att jag tryckte upp glassen i hennes ansikte när hon skulle äta och jag mulade henne 8 ggr och sen när jag var tvungen att sätta mig ner på marken för att jag skrattade så mycket så mulade hon mig istället. -.- Och då mulade jag hennes hår också och sen mulade hon mitt ansikte + mina armar, usch! Haha (a) Efter skolan så gick jag tillsammans med Nadja, Cassie, Helen och Angela, fast A gick före oss andra. När vi kommit till nyboda så kommer Nadja på att hon glömt sin mattebok i skolan så jag och hon gick tillbaka och hämtade den. Haha, då träffade vi Pompom som gjorde oss sällskap. :)

Mitt internet fungerar fortfarande inte så när jag lånar någon av mina systrars datorer så kan jag skriva, som nu. Men nu ska jag spela mitt favoritspel (I'm obsessed!).

Skolan is killing me nu, är riktigt skoltrött. Får stå ut... Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0