TILLÄGNAT ALLA BAKOM-RYGGENPRATARE

Ni hatar när andra går bakom era ryggar men ändå så gör ni exakt samma sak, varför? Ni hugger någon annan som en kniv när ni pratar bakom den personens rygg. Om ni själva vet hur sårade ni blir, hur kan ni vilja (MEDVETET) göra samma sak mot någon annan? Hur kan ni tycka om att såra andra personer? Visst, de som pratar bakom era ryggar gör fel, men det betyder inte att ni måste sjunka lika lågt som de gör. Det jag stör mig på mest är att ni pratar bakom personers ryggar när jag hör på, varför ska jag behöva lyssna på skitsnack? Jag har också varit där, när man pratade bakom någons rygg, men det tog slut för ett tag sedan och jag lovar, man mår bättre utan att såra någon annan. Eller ni kanske inte är som mig? Jag hatar att såra någon överhuvudtaget men tydligen inte ni eftersom ni fortsätter. Det känns som om att jag kommer börja prata igen och det vill jag inte så jag tänker inte lyssna på erat bullshit längre. Ni får bara problem när ni öppnar era munnar, tro mig. Den personen/de personerna kommer få reda på det, förr eller senare, så ifall ni vill undvika problem (vilket jag tror att alla vill) så ska ni inte hugga någon annan i ryggen med erat snack. Om ni verkligen inte klarar att hålla det inne så säg det till den personens ansikte istället. Var inte omogna. Och låt inte mig få lida pga att ni är falska, mina öron orkar inte lyssna på det längre. Jag har stått ut i 3½ år med bullshit från höger och vänster, hit och dit och jag vet inte vad, lägg bara ner skitsnacket. Ta åt er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0