Valborg sög, typ

Godmorgon, eller något.
Var med Moa hela kvällen igår, vi gick mest fram och tillbaka och var med hennes familj. :) Sedan gick vi en liten promenad och vi pratade engelska hela vägen, haha. På vägen träffade vi Edessa, men jag och M gick iallafall till busstationen och satt där, sedan kom Hanna, Cissi, Edessa, Lollo, Shady, Ibo och Sammy till oss, vi satt där en liten stund sedan gick jag, M och E.

När jag kom hem så pratade jag lite med mamma och eftersom jag fortfarande (buhu) har feber så var jag helt slut så jag låg i min säng och tittade på New Moon på datorn, länge sen jag såg den. :O Somnade efter 20 min, hehe. MED kläder på också, stört!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska träffa Edessa och Moa. Ikväll skulle jag vara med Moa men vi ska ha tjejkväll (familjen) här hemma och eftersom mina systrar struntade i deras planer för kvällen så känns det taskigt om jag inte också gör det. Kanske går ut en snabbis, vi får se.

Btw, jag och Moa är roliga, det börjar alltid med att vi typ skrattar och så, sen så börjar vi slåss och springa ifrån varandra och Moa brukar säga ''Ey, håll ditt avstånd'' (hahaha!) och då brukar jag gå ikapp henne och då låtsas både hon och jag vara skitsura men det slutar med att vi börjar skratta, haha. Det är U.T.K-styleeeeeeee! :D Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0