Words

Orden får beskriva min dag eftersom jag inte orkar skriva; Sol. Alby. Brännbollsturnering. 7G. Skratt. Vinst. Nadja. Glass med kolasås. Vallen. Fotboll. Musik. Sola. Piggelin. Stället. Affärer.
Har varit en riktigt bra och skön dag!
Sitter just nu på balkongen och lyssnar på musik och pratar med min barndomsvän som jag ska träffa imorgon på Gotland. Just det, jag åker ju ikväll. Måste packa!! Har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig, men det blir väl något, haha. Min låtsaspappa kom nyss också. Båten går 21:05, så är framme vid halv ett inatt ungefär.

Imorgon ska jag träffa Carro, vi ska gå på stan och jag ville gå en lång promenad så vi kanske ber pappa skjutsa oss till roma så att vi går därifrån in till stan och går i innerstan och till hamnen och sen avslutar på stan. Vi får se helt enkelt, ska bli roligt att träffa henne igen iallafall eftersom det var i somras jag träffade henne sist. På kvällen ska vi åka till herta och träffa fammo och faffa + mina kusiner + farbror och faster. :)

Men nu ska jag prata lite mer med henne och sedan börja packa, om inte jag har fått någon färg efter att ha varit i solen sedan 9:30 imorse så blir jag sur. Och inte fräknar, jag vill ha färg. (Y)
Sara sa att jag fick låna Veronica på båten också, så då sitter jag inte ensam. :) Jag lovar, jag ska ta hand om henne. :)

Vi hörs antingen på Gotland eller när jag kommer hem. Nu när jag tänker efter, fan vad skönt det ska bli att komma till Gotland.

Kommentarer
Postat av: G

I miss you like hell!!!!!!!!

2010-05-14 @ 23:51:24
URL: http://numnutsunited.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0