Bad hairdaaaaaay

Godmorgon!
Jag har sett många som går runt med ''Bad hairday''-mössor och det borde jag nog gå runt i idag, fast naaa, jag tycker inte om dom. Det ser ut som Svea-mössor fast att det står dålig hårdag på. Jaja, snart ska jag börja röra mig mot skolan och 15:15 har jag tandläkartid. Ska dra ut en tand, yey! Åh, och jag som har fobi för sprutor pga dåliga minnen från när jag var yngre...

Efter jag har gjort det ska jag sitta hemma och plugga hela kvällen, hade planerat att göra det hela dagen igår men jag gick ut istället. Men so what? Jag är aldrig ute nuförtiden, fast jag föredrar (100% ärligt) att sitta hemma och plugga.

Men nu ska jag sätta på mig 3 par strumpor, åh hatar Sveriges höst/vinter. Vad hände med ''sensommaren''? Fick vi det? Naaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0