Dag 01 – Presentera mig själv

Okej... Vart ska jag börja? Jag föddes 31 januari 1996 och döptes till Frida, haha. Iallafall, då bodde jag med pappa, mamma och mina systrar på Gotland. År 2007 flyttade jag, mamma och mina systrar upp till Sthlm, Tyresö, och det är här jag befinner mig i dagsläget. De flesta vet nog redan varför så jag behöver inte ta upp det... Nu, 3½ år senare, går jag på dans som jag älskar mer än något annat (för tillfället dansar jag mestadels house och dancehall, men lite annat också) och jag går i 8CG. Hmm... Jag älskar musik, att äta (!!!), vara med mina närmsta vänner och såklart min bebis. :) Ehm, jag vet inte vad jag mer ska berätta. Eller jo, i framtiden vill jag ha ett bra jobb med bra lön, helst vill jag vara professionell dansare som turnerar runtom i världen. =) Jag vill att folk ska känna min kärlek till dansen när jag uppträder. Men om det inte blir så har jag funderat på psykolog, angående kärlek och förhållanden. Nu har jag inget mer att berätta, vad jag kommer på iallafall. Eller jo, mina systrar betyder feeeeeeeett mycket för mig, och jag skulle göra vad som helst för dom. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0