DANS!

Hejhej! =)
Idag var det en helt vanlig skoldag förutom att jag hade ett stort spanska-prov som var 6-7 sidor långt. Hoppas på ett G iallafall, hade inte pluggat så mycket så det blir nog inget VG för min del... Runt klockan 18 var det träning som gällde, vi dansade salsa (!!!) och jag har varit så beundrad på senaste tiden angående den dansstilen/musikstilen. Det var riktigt roligt! Klockan 19:30 började den andra träningen, dancehall, det var riktigt roligt (och jobbigt) det med. Det har i alla fall varit enormt skönt att få träna en massa.

Det kommer bli väldigt mycket träningar framöver, för jag och ca 12 andra har nämligen en stor show på gång som visas upp på julavslutningen. Om allt blir som vi har planerat kommer det bli så grymt, jag hoppas någon filmar så jag kan lägga upp det här och på facebook efteråt.

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ville bara titta förbi och meddela att jag fortfarande är i livet. ;) Imorgon är det stan som gäller för min och Nadjas del, ska bli mysigt. Hon är underbar, den tjejen alltså. Kärlek kärlek. Ta hand om er och sov så gott peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0