For all the things we should have done but never did

Skoldagen har varit helt okej. Kunde varit bättre, men spanskan var den roligaste lektionen iallafall. Haha jag och Nadja är bäst tillsammans! Våran humor, jag lovar, den knäcker. ;) Sedan jag kom hem har jag inte gjort något alls. Har suttit vid datorn BARA för att jag skulle somnat annars, har varit så trött hela dagen. Undrar vad det beror på.. Jaja, annars då? Skulle ha pluggat sönder idag men jag har inte orkat. Har blivit så lat på sista tiden. Måste börja hitta viljan till att plugga igen, vart man nu hittar den... Men nu känner jag att jag bara skriver saker utan att tänka på vad jag skriver, så om jag skrivit något helt konstigt så ber jag om ursäkt för jag är så trött men om jag sover nu kommer jag inte kunna somna senare. Imorgon MÅSTE jag plugga ända tills jag har träning på kvällen, yep yep. Tror jag börjar bli sjuk också, lyckat. NOT. Okej, nu rundar jag av här. Hoppas ni haft en bättre dag än mig. Och jag är sur, blö på det här. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0