Happiness.

Jag har varit med Nadja hela dagen. På kvällen mötte jag N, sedan gick vi runt och var helt barnsliga. Precis som vanligt med andra ord. När jag följt henne till hennes port var tanken att jag skulle hem men då träffade jag Carlos, Yerco och Jimmyboy i ringen så jag var med dom, sedan kom Temis, Nando och Jeisson och joinade oss. Men de gick efter en stund så då var det bara jag och Jimmyboy kvar så vi gick en promenad och snackade om allt möjligt. Sedan gick jag hem.

Imorgon blir det stan tror jag, eller något. Tyresö ska jag bort ifrån i alla fall, haha. På kvällen ska jag och min syster på bio med 2 andra, vi ska se Paranormal Activity 2. Yeah! Återkommer snart med en bildbomb från imorse när jag och Nadja var nyvakna och vakna, vi hade brist på liv så vi tog massa drivbilder. =) Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0