I just kept it to myself 'cause I don't wanna know. So afraid of the truth...

Hej! :)
Dagen började med ett elevrådsmöte, det pågick i runt 2 timmar. Måste också tillägga att det var det bästa och det mest seriösa mötet den här terminen hittills. Riktigt bra var det. Dessutom blev jag invald till elevrådsstyrelsen, kamratstödjare och någon grupp som ska vara med och bestämma hur den nya skolan ska inredas, färger, möbler osv. När det till slut var dags för styrelsemötet som var direkt efter det föregående mötet, så togs obesvarade frågor upp. Det var ett grymt möte! Ska inte skriva så mycket mer om det för tillfället. =) Iallafall, dagen rullade på precis som vanligt. På lunchrasten gick jag och tjejerna på en lunchkonsert som 9ornas musikklass höll i. Det var bra, och Tiara var grym! Annars hände inte så mycket mer under skoldagen. Mötte iallafall upp Ivana och Ranim efter skolan så gjorde vi sällskap hem, alltid lika roligt att vara i dessa tjejers närvaro. Haha.

Just nu slog det mig att jag inte har gjort något alls sedan jag kom hem, vilket var för ca 3 timmar sedan. Förutom ätit alltså, hehe. Jag har precis bytt om och för tillfället väntar jag på sms från Ranim, ska nämligen till henne. =) Antingen så stannar vi hos henne hela kvällen eller så möter vi upp de andra och går till Nyboda. Vi får se helt enkelt. Jag ska ta med kameran så får hoppas jag inte glömmer bort den bara. ;) Nu fick jag sms så nu ska jag fixa det sista innan jag rör mig mot hennes crib. Hahaha. Hoppas ni får en jättebra fredagskväll! Trots regnet. Eller det kanske inte ens regnar? Men nu ska jag skynda mig. Verkligheten kallar, vi hörs antingen senare eller imorgon. Puss på er!

Mamma och jag i Cala Bona! ♥ Åh, ge mig utlandsvärme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0