Latinos

Godmorgon people.
Helgen blev allt annat än planerat, typiskt alltså.
Orkar faktiskt inte gå in detaljerat men gårdagskvällen var VILD.
Tack till alla latinos och ni andra som var där och gjorde min kväll lyckad.
Och framför allt, tack så mycket Nadju. ♥

I alla fall, efter festen igår gick jag, Rodde, Nadja, Ivana, Yerco och Erica runt, eller vi gjorde som Pocahontas (=följde vinden, haha!) och sedan var det bara jag och Nadja kvar så vi gick till donken och satt där ett tag.
Sedan gick vi hem och så sov min lilla ängel här.
Hon gick för en liten stund sedan men hon skulle komma tillbaka senare, tror jag haha.
Idag har jag inget planerat, typ träffa N bara.

Nu ska jag fortsätta prata med Marre på msn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0