Oh na na what's my name?

Godmorgon! :)
Igår såg jag på Beck innan jag började plugga (orkade inte göra det innan, hehe bad girl!) fast när klockan blev 1 orkade jag inte längre plugga så jag struntade i det och lyssnade på musik istället. Jag har inlämning idag som jag skrev igår, men är jag klar? Nej. :( Ska försöka skriva på lunchen eller något, eller så stannar jag kvar efter skolan och skriver tills jag är klar. För det är ju idag det är inlämningsdag men det är ingen specifik tid så jag kan lämna in den i slutet av dagen. Smart där Frida!

Just nu gör jag inte mycket, lyssnar på Spotify och tänker på vad jag ska göra idag efter skolan... Det blir troligtvis matte i högsta hugg, nu måste jag skärpa mig och börja komma ikapp. När det går bra i något annat ämne så går det sämre i ett annat, sånt där är jobbigt! + jag är inte så bra på att dela upp det så att jag gör t.ex. SO i en timme och matte i en timme, för jag gör alltid det ena alternativet heela tiden och det är ju inte så bra. Inte bra, inte bra. Men ska bli skärpning, måste hålla samma nivå hela terminen ut, det är inte så långt kvar. Men nu ska jag börja fixa mig, vår mentorstid var nämligen inställd = vi börjar 9:50 med syslöjd i 2 timmar. Det är faktiskt roligt, eller iallafall när vi har disco (haha).

Och peeps, I'm in love you know! :D Haha nej nej och återigen nej, jag ska inte tjata om det för det är så jävla jobbigt att lyssna på. Trust me, I know. Okej men nu ska jag börja göra lite nytta och inte komma försent. PUSS.

Men först, bilder från tjejkvällen!

Jag, Angela, Ivana, Ranim, Adeline, Simonne och Temis på bilderna! (Marre är inte med eftersom hon tog korten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0