Snöstorm.

¡Hola guapos!
Jag hade egentligen inte tänkt gå till skolan, men fick ta mig i kragen eftersom vi har bild i 2 timmar en gång i veckan och om jag inte hade gått idag hade jag missat MYCKET. Så jag gick hem efter den lektionen och så fort jag la mig i min säng så somnade jag kaboom, och så blev jag väckt runt 17. Sedan dess har inte så mycket hänt, ska försöka få lite plugg gjort.

Imorgon ska jag och Marre på den första lucia-repetitionen! Faktiskt blir det första gången för mig i Sthlm men det ska bli riktigt roligt faktiskt, jag älskar jullåtarna. Så mysig stämning det blir automatiskt när de spelas. =) Men nu ska jag plugga matte och spanska eftersom jag snart har mattediagnos och så har jag ett stort spanskaprov på torsdag som jag vill ha VG i för att ha kvar samma betyg, inte sänka alltså. Men om jag vill hålla samma nivå måste jag plugga rejält, och det är vad jag ska göra nu!

Men först ska jag hämta en macka eller något så att jag får lite energi. Är nämligen ganska trött efter att bara ha varit i skolan i 2 timmar. Men ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0