Tandläkare = buuu

Hejhej.
Jag är helt drogad för tillfället, tandläkarna gav mig 7 fucking fyllda äckliga bedövningssprutor när det vanligtvis bara behövs 1, ca 2. Så mitt huvud är helt snurrigt och min kropp gör något huvudet inte märker, det är helt läskigt när jag ser det i spegeln, haha... Jag gick hem direkt efter tandläkarbesöket istället för att gå tillbaka till skolan, vad ska jag göra där när jag inte ens kan gå normalt och knappt prata? Nej, då går jag hellre hem + nu har min syster smittat mig så jag har feber, yey! Jaja, de drog iallafall ut en tand och det gick bra så nu ska jag sova och deppa för att jag inte får äta på 3 timmar, hur fan ska jag klara mig? Helt ärligt. Inte får jag träna ikväll heller, kul. Nej. Nu är jag väldigt negativ så jag ska kasta ut dom där tussarna man har i munnen efter att ha dragit ut, jag ska kasta dom från balkongen eller loftgången, jag är skitsur just nu haha. Jävlar vad huvudet snurrar... OKI HEEEEEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0