The weekend

Hejhej! =)
Den här helgen har varit GRYM. I fredags var jag hos Ranim en stund (som jag skrev) innan vi mötte de andra och gick till Nyboda och spenderade kvällen där. Finns inte så mycket mer att berätta om fredagen. Igår, lördag, så skulle alla tjejerna äta kebab på hörnet, men när vi stod och skulle beställa så såg vi att det var skitdyrt så Simonne ba ''vi drar till donken!'' så alla ba ''JAAAAAAAAAAAA'', vi gick dit och åt... Gissa vad vi beställde? Plusmeny bror! Haha och jag beställde glass och paj också, yeah! ;) Så jävla kul hade vi det där, bäääästa bästa. Sedan blev vi utslängda för att vi var för högljudda och tog barnens ballonger så vi gick till Nyboda, men det var tråkigt så vi gick och kollade på när killarna spelade fotboll sedan gick vi lite fram och tillbaka men tillslut så gick vi alla till nyboda och åt tacos där eftersom det var texmex-kväll. Sedan gick vi värsta omvägen till ICA så det tog 20-30 min att gå dit istället för 5. -.- Men sedan sprang jag hem pga privata skäl. Resten av kvällen/natten spenderades med min älskade syster.

Idag har jag knappt gjort något, bara suttit framför datorn och sovit. Men det behövs slappdagar också, speciellt när det är söndag. Snart ska jag börja plugga, har ganska mycket i skolan den här veckan... OCH NU FICK JAG PANIK! Fan, helvete. Imorgon är det inlämning i svenska, hela deckaren och bokrecensionen ska vara klar. FAN! Jag har inte ens börjat på min bokrecension. Och jag har 4 kapitel i matte, kul. + vi har redovisning i veckan i svenska, tror det är engelska också? FAN! Skit. Nu, ååååh, panik! Nu måste jag börja plugga. PUSS. Bilder lägger jag upp senare ikväll (från gårdagen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0