Tvättstuga

Haaaalo. :)
Fråga inte vad jag gör vaken vid den här tiden, är inte ens trött.
Aja, idag, eller ikväll rättare sagt var det filmkväll hos Angela och Marre.
Efter att ha sett en halv ''skräckfilm'' så blev hände en sak så alla gick.
Jag, Temis, Ivana och Adeline gick till nyboda och spelade pingis en stund innan vi gick till konstgräset och träffade Anthony, Jeisson, Nando, Carlos, Jamal och Rodde.
Medan alla var inne i en tvättstuga stod jag ute på konstgräset och dansade i min ensamhet, haha. Sedan skulle jag joina de andra men först pratade jag och Ivana en stund och det var en gren som irriterade mig så jag skulle bryta av den och det var taggar på så grenen skar mig. Så det sved som in i helvete. Men vi satt iallafall i tvättstugan i några timmar innan alla skulle gå. Jag kom hem vid 22-tiden och sedan dess har jag inte gjort något alls. Kanske mr. Perfect som håller mig vaken? ;) Haha nej. Det där påminde om fjortisbloggarna, haha usch. Nej men snart ska jag stänga av och se på en film tills jag somnar.

Imorgon (senare idag) ska jag träffa my homie (Temis). Annars är dagen oplanerad. Men nu ska jag kolla lite mer på dansklipp innan jag ska sova. Puss och godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0