Alla är lika mycket värda.

Hejhej! =)
Jag blev försenad till skolan på morgonen så jag var taggad på att komma ikapp det de andra redan börjat med så jag jobbade ihop den tiden jag kom försent. Smart där! =) Annars då? Hmm... Jag, Hanna och Nadja köpte chips och energidrickor på lunchrasten, på matten hade vi en diagnos. Gick inte bra alls, suck. Sedan hade vi en halv håltimme (hehe) så jag och Nadja fick vara i källaren av snälla Iwo sedan blev vi instängda där så vi kom inte ut! Sedan kom Ohuru och öppnade åt oss och då var vi 25 min sena till so-lektionen. Stannade kvar en liten stund när vi slutade för att plugga lite extra, sedan gjorde jag, Nadja och Hanna sällskap hem. Rolig dag faktiskt, speciellt mina och Nadjas långa och intressanta konversationer i källaren haha. Bebis då! :)

Men nu ska jag fortsätta med mitt, ska försöka få lite plugg gjort och sedan blir det en lååång träning så plugga behövs nu så det blir gjort. Ska även försöka hinna med lite styrka när jag kommer hem, känner att det behövs också. Men ha det så bra! Plus, alla är lika mycket värda, så trampa inte ner någon annan pga utseende eller liknande. Blessings.

Jag har tråkigt, det kanske märks? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0