Bra tänkt!

Hejhej!
Nu har temaveckan börjat vilket betyder inga läxor och inga vanliga lektioner. Idag hade vi en bra dag, såg på en jättebra svensk deckare, haft lite introduktion. När vi slutat strosade jag och Nadja runt i centrum lite, tittade i de tråkiga affärerna som finns och åt. På vägen hem sa Nadja att hon var godissugen och då var inte jag det men nu har det förändrats, så nu ska jag äta en massa och senare ikväll ska jag träna här hemma så det blir som att jag aldrig åt något onyttigt. Smart tänkt! ;) Nu tänkte jag välja ut någon film och byta om till bekvämare kläder.

Det känns som att jag inte är på bra humör, även fast jag egentligen är glad. Vet inte vad det beror på alls, jag är nog bådadera, glad samtidigt som lite besviken på något sätt. Hmm... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0