Duktiga flickor!

Jag och Pompom tog oss i kragen förut och gick ut för att springa, vi körde på i en timme. Uppförsbackar och hela köret, yeah! När jag kom hem så satte jag på musik och började direkt med styrka. Jag har nämligen inte tränat på hela veckan så skulle ta igen det idag tänkte jag. Det är bra att vi har tunga (JÄÄTTETUNGA!) hantla hemma så kan det kanske sluta med muskler på armarna, yeah. Försökte för en liten stund sedan att stå på huvudet, men det gick inte så bra, hamnade på något konstigt sätt så att hela min nacke knäcktes och kunde inte vrida den. -.- Men nu är den normal igen så jag ska fortsätta med mitt. Längtar till att få duscha av mig allt, men nu ska jag inte ge upp såhär lätt, jag kan vara envis och det ska jag vara nu, hur mycket datorn än lockar. Nu; biceps, bröstmusklervader och sedan avslutar jag med en låååång stretching! PUSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0