I don't wanna know if you're playing me.

Övernattningen var rolig och sömnlös. Fast på slutet blev det lite dramatiskt för att jag låg och blundade och då kom en fucking blatte (haha var tvungen) och sprutade senap, ketchup och salladsdressing på mitt hår, mitt ansikte och mina kläder. Tack så mycket! -.-
Förutom det så var det grymt, det var skräckfilmsmarathon hela natten. Och lite då och då var det massa i danslokalen och dansade, yeah!
Ååh, det var så kul. :) De som inte var där missade något. Vi var kanske 80 st totalt? Jaja...
Jag kom hem runt halv 8 imorse och då var det pang boom att sova, blev väckt kl 16 av min syster och sedan dess har jag ätit, sett på tv, vilat, lyssnat på musik.
Är fortfarande trött så ska gå och lägga mig tidigt ikväll, fast vet ni? Det läskigaste var att när jag kom hem så vågade jag inte blunda för jag trodde jag fortfarande var i Nyboda fast att jag trodde att jag var hemma och att ifall jag blundade skulle jag få salladsdressing och allt det på mig igen så jag vågade inte blunda och jag vaknade upp kanske varannan timme för att jag blev påmind om det i hjärnan och ja...
Ingen förstår säkert, jag suger på att förklara. -.-
Okej, det här blev en hel bok men men, imorgon är det skola som gäller och jag längtar så mycket till nästa helg! På fredagen ska jag till haninge på en ungdomsfest och på lördag blir det the wave.
Fjortisvarning på den festen men det var iallafall kul där sist så hoppas det blir minst lika roligt den här gången också.
Nu ska jag fortsätta prata med min Bebbo, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0