Jag har gjort ett val...

Jag vet feeeett många som kommer hata mig nu men jag har valt att inte träna house längre. 1. Jag tycker det inte är kul på samma sätt längre, house i all ära men alltså, det är träningarna. Det är inte roligt, så jag kan lika gärna träna hemma själv och jag verkligen älskar house from the bottom of my heart, och det finns inget bättre än att gå på ett event/jam och dansa house. Det är det bästa jag vet. Men jag tränar det hemma istället...

Så, house-träningar får ligga åt sidan ett tag nu MEN jag älskar fortfarande det lika mycket, oavsett vad folk kommer tycka och tro. Så det är alltså inte att jag tröttnat eller något, nej, verkligen inte! Och nu när det inte längre är träningar så ska jag mestadels träna på min house-freestyle. Den måste utvecklas och det kan jag bäst göra i min egen takt och på mitt sätt. Jag har redan gjort mitt val, jag vet någon som verkligen kommer H A T A mig för det här, men förlåt, men ni får respektera det. =) Efter höstlovet kanske jag lägger upp en video på hur det går, men vi får se. Det beror på, men jag ska ta tag i det här på egen hand. Så oroa er inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0