Måste skriva av mig lite...

Okej, vart ska jag börja? Ska inte gå in på detaljer eller något... Men fan vad jag avskyr när folk säger att jag påminner om någon annan. Jag är mig själv, jag är en helt egen sort, jag vill inte vara som någon annan, inte se ut som någon annan. Jag vill vara en helt egen person. Vill inte höra ''du är som den eller den''. Jag kommer ha lite utbrott i det här inlägget, hehe, men ni får respektera det. Folket här i Tyresö är helt omogna och dumma i huvudet (nämner inga namn), leker så jävla mycket att man vill spy. Var er själva bara, men vissa är jävligt fega och vågar inte visa vem de egentligen är.

Okej, puuuh, nu har jag fått ut lite ilska.. Men nu över till ''känsliga'' delen. Jag AVSKYR, mer än allt annat, att inte kunna hjälpa till. Att känna mig hjälplös är rena mardrömmen för mig. Och jag har kommit på att jag är väldigt snäll också, jag hjälper vissa som inte ens förtjänar det. Men om inte jag gör det, vem kommer då göra det? Tyresö-människor är extremt själviska och väldigt blinda.

Nej, jag bryter där innan jag går in ännu mer på detaljer. Till sist, vad fan är det för vänner som inte ens hjälper till? Det finns så många runt omkring oss som behöver stöd och hjälp av sina vänner, som inte mår bra eller är lyckliga. Men nej, då är vissa så sjukt blinda och inte ens vägrar se att det faktiskt finns någon mer än den själv som uppskattar stöd. Fan, börja uppskatta det ni har istället för att vara äckligt egoistiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0