Melpo d-ö-d-a-r med styrka!

Godmorgon! =)
Nu har jag lite tid att skriva, så jag tänkte skriva lite om de senaste dagarna. I onsdags fick vi tillbaka våra SO-prov med betygsättning, jag är hyfsat nöjd med ett VG. På kvällen kom min äldsta syster hem från Gran Canaria, så det blev väldigt få timmar sömn. Igår (torsdag) hände inte så jättemycket, på kvällen var jag och tränade, efteråt så träffade jag Jeisson, Carlos, Jamal och Yerco så jag var med dom en stund innan Nyboda stängde.

Idag har jag ett stort matteprov som första lektion (!!!) så jag har ätit extra mycket så jag kan koncentrera mig, hehe. Sedan på svenskan har vi inlämning av våra ''Svarta böcker'' som vår lärare så småningom ska betygsätta. Efter skolan ska jag och Nadja till stan tror jag, på kvällen blir det antingen hemmakväll eller så ska jag till Nyboda. Får se vad som händer. Men nu ska jag fortsätta prata med my asian, så vi hörs någon annan gång! PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0