Min allra bästa killkompis!

Kom hem för en liten stund sedan, tänkte bara skriva att jag lever efter en underbar, rolig, glädjefylld dag/kväll/natt. Mycket är tack vare Adrian! Men efter matchen så åkte jag, Adrian och min syster till oss så vi åt sedan drog jag och Adrian till Pump up the jam. Där träffade vi Eddie och Frida så vi var med dom tills dom åkte. Då började jammet/efterfesten och vi dansade som om vi skulle dö vilken sekund som helst, eh hehe.. Timmarna flög iväg och sedan vid 1 började vi röra oss. Vid gamla stan var det ett gäng 15-17 åringar som var helt packade så när de gick av tåget vi satt på så ramlade den ena och det var en kille med afro som tittade feeeeeeett mycket. Scary... Jaja, när jag kom hem var Erica och Helin här så pratade en stund med dom innan jag satte mig här. Ska äta nu, sedan sova. Men vi hörs! PUSSS och godnatt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0