Övernattning

Idag har familjen firat Emma som fyller år, jag kom upp från badet för en stund sedan och nu ska jag välja kläder, packa och fixa mig inför övernattningen i Nyboda.
Mina favoriter kommer vara där (fast Nadja och Pompom kommer saknas, snyft) så jag känner på mig att det kommer bli grymt roligt.
Tänkte gå dit runt 22-tiden eller något, innan måste jag till affären och köpa choklad, hehehe.
Skulle egentligen varit i nyboda nu med Angela, Marre och några till men jag kommer tröttna av att vara där om jag ska vara där redan nu så jag tog ett långt bad istället.

Men nu måste jag börja packa och leta efter något att ha på mig.
Hoppas ni kommer få en lika rolig lördagskväll som jag kommer ha. :)

Och beslutsångest... Det är inte det roligaste... Panik.

Bjuder på en ca 2 år gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0