Pain! PAIN!

Det blev kaos angående mixen men i sista sekund löstes det, som tur var.
När vi äntligen var på plats så jammade vi och tränade på mixen.
Efter några timmar uppträdde vi, alltså det var helt underbart. Alltihopa!
Känslan, att få uppträda inför publik, att höra jubel, att få dansa med Adrian, Cynthia och Angela.
Det är så mycket mer än bara steg efter steg i en koreografi, det är kärlek. Lycka. Det är en dröm.
Efter att vi uppträtt fortsatte vi att jamma, jag träffade så många där som jag hade saknat så det var jättekul. Men orkar tyvärr inte rabbla upp alla namn.
Förresten, tack till er som kom för att kolla när vi uppträdde!
Runt 23-tiden rörde jag och min syster oss hemåt.
Fötterna gör fortfarande så ont, de värker.
Blä.

Och förresten, grattis till världens bästa syster som fyller år!
I love you sistah.

Imorgon är det övernattning i Nyboda så det är där jag kommer befinna mig hela lördagskvällen, natten och även söndagmorgon. Många av mina fina vänner ska också vara där så det kommer minst sagt blir riktigt grymt roligt. En amazing helg med andra ord.

Nu ska jag fortsätta med mitt, sedan blir det väl att sova någon gång snart. Är helt död. PUSS OCH GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0