Suck.

Fan. Första utkastet av deckaren ska vara inlämnat idag, så jag har suttit i flera timmar och försökt komma på, men jag har fått hjärnstopp. Kul att jag kommer ha värsta påsarna under ögonen imorgon och vara helt död när jag ska uppträda, skolan tar mycket tid. Fast jag kunde ha pluggat istället för att suttit vid datorn när jag kom hem runt 15. Men nu ger jag upp, jag får försöka skriva lite imorgon innan jag går till skolan och försöka lösa det på bästa sätt för jag kommer inte hinna klart. Fan. Och en mix skulle jag fixa men då fungerar inte programmen så jag har stora problem som jag måste lösa. Men nu ska jag sova, jag struntar i allt annat nu. Jag orkar inte. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0