Tumme upp för killkompisar!

Godmorgon =)
Igår efter skolan åkte jag och Nadja till stan, sedan skulle vi åka till Farsta så vi sprang till tåget men när vi hörde att vi var på väg mot Vällingby så sprang vi av tåget och då var vi någonstans jag aldrig varit förut. Haha lyckat. Men vi åkte iallafall tillbaka till Tyresö senare. Resten av kvällen gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt och pratade med några på msn.

Idag ska jag och mina systrar på en fotbollsmatch (I think?) och direkt när matchen är slut åker jag och Adrian vidare till stan för att gå på Pump up the jam! Ååh, är helt hypad inför ikväll, längtar. :D

Och vet ni? Mina allra närmsta tjejkompisar (ni vet vilka ni är) och mina närmsta killkompisar är det allra bästa! Alla andra är randoms, nej jag driver bara. Alltså, killkompisar sviker inte eller snackar bakom någons rygg, och det gillar jag. Så tumme upp för killkompisar och mina tjejer! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0