Weeei, 3 prov på en dag. -.-

Hey.
I förrigår efter att jag varit på en 3 timmars lång utbildning så åkte jag in till stan där jag mötte upp resten av familjen.
Vi åt på taco bar och strosade runt lite, köpte ett par Nike Air Force som är mina felfria pojkvänner.
Efter ett par timmars gående efter en lång skoldag började jag bli trött (och de andra också) så vi åkte hem.
Igår hände inte så mycket, skola och sedan var jag hemma.
Såg på film och tog det allmänt lugnt.
Idag bland annat så hade vi 3 prov, 2 bestämda och 1 oförberett. Olyckligtvis nog så kändes det inte bra på något av de 3.
Kanske för att jag inte pluggat? It may be so.

Idag har jag inte heller gjort så mycket, mest slappat. Jag har varit på deppmode hela den här veckan hittills. Hmm...
Aja, läste nyss Nadjas blogg och direkt när jag såg en bild på ett bubbelbad så blev jag sugen också på att bada så det är precis vad jag ska göra nu. Med tända ljus såklart!
Imorgon är det simning och efter skolan vet jag inte vad som händer, har träning på kvällen i alla fall.

På fredag är det fest i Haninge med Patricia som gäller, på lördag är det The Wave med några haha. Men vi får se när jag skriver igen... Förhoppningsvis när jag är på bättre mode. Bye.

Bilden togs igår med mina nya babies.
Lägger upp en låt och en bild senare ikväll, om jag kommer ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0