Yesterday

Godmorgon =)
Igår hade vi simning, för min del var det klädsim och livräddning. Jag ska nog aldrig satsa på att bli badvakt, efter att jag dränkt både Pompom och Nadja så kunde jag glömma det, hehe. Efter skolan satt jag och Nadja och mumsade i oss en pepparkaksdag, fast slängde en tredjedel, haha. När jag kom hem sattes pluggandet i gång efter att ha gjort det viktigaste, alltså kollat facebook. Det blev en låång och väldigt tråkig kväll med plugg, men jag har i alla fall gjort klart mitt 1a utkast i svenska, och pluggat matte så jag skulle komma ikapp. Jag satt från 18-22 och förstod ingenting och kom inte på vad jag skulle skriva i min svenska-uppsats men sedan när jag hade lagat mat till mig och min syster vid 23 fick jag energi och helt plötsligt hade jag skrivit 3 sidor (svenskan) och jobbade ca 2 kapitel i matten. Så när jag sedan slagit igen böckerna gick jag och la mig, en välbehövd sömn kan jag också tillägga. Idag är det sista skoldagen innan höstlovet! Så jag ska göra som Pompom, fixa mig lite extra. Fast nej, jag orkar inte. Haha, men ikväll blir det fest. Vi hörs under dagens gång. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0