Älskling, jag tar steget i vår sista dans

Igårkväll träffade jag Marre, Simonne, Jeisson, Temis, Nando, Rodde, Angela och Anthony. Vi var mest i Nyboda och spelade pingis och åt, haha. Det var länge sedan jag skrattade så mycket, tack så mycket! :D Kom hem 23 ungefär, då var det någon bra film på tv som jag såg på.

Idag har jag inget planerat, jag skulle egentligen plugga hela den här helgen, men naaa, då glömmer man böckerna i skolan pga att vi hade bråttom till att argumentera med politikerna. Bra där, Frida! Jag får lösa det på något sätt, har ju spanskaprov imorgon och det är typ på allt från 6 och 7an så det måste gå bra. Dansen börjar också imorgon! Äntligen.

Sara har fått mig att börja lyssna på Hoffmaestro, Oskar Linnros och Melissa Horn, och det är ganska komiskt för jag brukade inte gilla hennes musiksmak men nu kan jag inte sluta lyssna. Tack så mycket! =) Haha -.- Okej, antecknar. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0