Big up to Spain!

Hejhej!
Sitter just nu i receptionen på hotellet i Spanien och hör att min syster + hennes showteam sjunger på scenen som är runt hörnet. Det är fett varmt här och varje dag tillägnas åt att ligga på stranden och när syster ska jobba så går vi till någon av poolerna som finns på hotellet istället. På kvällarna går vi antingen ut och äter eller så äter vi hemma och går ut senare och kollar runt.

Idag har vi bara varit på en utav alla stränder och sedan gick vi upp till poolen istället, när jag inte orkade mer så gick jag hit till receptionen. Det är så sjukt varmt att det är för varmt med shorts och bikini-överdel bara. :( Känner mig väldigt konstig som sitter här i bikini, hehe... Nu ska jag gå tillbaka to my crib, eller något, men vi hörs när jag är hemma eller någon annan gång! PUSSSS TILL ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0