Bröderna, Yerco och Bebbo

Hejhej!
Provdebatten idag på so:n gick helt okej, efter att ha kämpat på internpraon och efter att vi hade slutat så gick jag och Nadja till Coop för att köpa gottis. Sedan bosatte vi oss lite överallt och tog det allmänt lugnt. När jag kom hem började jag och Annie med maten, sedan gick jag och mötte Yerco, Bebbo (Marre) och Carlos. Vi gick till bröderna (Carlos, Nando och Jeisson) och var där ett tag. Haha helt galna dom är. Tack vare J luktar jag killparfym, fast den luktar jättegott så det gör inget. :D Sedan gick Marre så jag + killarna gick till nyboda. Sedan gick jag hem.

Imorgon blir det skola som vanligt, på kvällen är det dancehall med Melpo som gäller. Fan vad jag längtat! Nu ska jag sova, pusspuss!

Och tack för att ni gjorde mig på bättre humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0