Framtiden skrämmer mig

Allt det som har att göra med framtiden skrämmer mig, vad jag vill jobba med, hur jag ska bo, att flytta hemifrån, att skaffa familj. Men det som skrämmer mig allra mest just nu är att min syster åker till USA om mindre än 1 år och det får mig att bli deprimerad men ändå stolt. Det är ett faktum att hon ska dit, men det kommer vara jobbigt för mig som måste stanna här. Och tiden går inte att pausa, eller över huvud taget sakta ner, tiden går hela tiden, vare sig man vill eller inte. Allt jag vill är att följa med henne, för jag vet att den största delen av mig kommer att saknas when she's not around anymore. Allt sjukt vi har gjort den senaste tiden, och sedan vara utan det i 1 helt år när jag är van vid att skratta tills jag gråter varje dag. Fan... Det här är första gången jag är rädd för framtiden, vad som ska komma härnäst. Och ju fler dagar det går, desto kortare tid har jag och min storasyster kvar tillsammans. 1 år går snabbt, men det kommer ta sönder mig, mer eller mindre, för utan min syster är jag ingenting. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0