GRATTIS BEBBO!

Hejhej! =)
Skolan idag har varit lite knas hit och dit men det var annars helt okej. Efter skolan äggade vi Marre som officiellt är fjortis nu, hehe. Min klocka gick sönder när jag skulle ägga henne så nu har jag inte min älskade klocka. :'( Kom nyss hem och ska bara äta lite snabbt innan jag ska röra mig mot Nadjas port där jag ska möta henne och Pompom för att sedan dra hem till Bebbo som ska ha en mysig fika för hennes närmsta. =) Efter det blir det träning, fast jag ska inte vara med, ska bara se på. Det här lär bli en mysig och rolig eftermiddag/kväll. Tog lite bilder innan vi gick hem men de får ni se här ikväll, så länge bjuder jag på en bild på.... Ich, moi & myseeeeelf. ;)

Eller inte, haha. Men nu ska jag äta något sedan gå iväg. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0